Colegio la Fontaine

Colegio Laico en la Comuna de Ñuñoa

OVERVIEW

This domain colegiolafontaine.cl presently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have sifted eleven pages within the web page colegiolafontaine.cl and found zero websites referring to colegiolafontaine.cl. We were able to note one social communication accounts enjoyed by colegiolafontaine.cl.

COLEGIOLAFONTAINE.CL RANKINGS

This domain colegiolafontaine.cl is seeing varying quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for colegiolafontaine.cl

Traffic ranking (by month) for colegiolafontaine.cl

Traffic ranking by day of the week for colegiolafontaine.cl

WHAT DOES COLEGIOLAFONTAINE.CL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of colegiolafontaine.cl Mobile Screenshot of colegiolafontaine.cl Tablet Screenshot of colegiolafontaine.cl

COLEGIOLAFONTAINE.CL HOST

We found that a lone page on colegiolafontaine.cl took four hundred and ninety-four milliseconds to load. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
54.183.34.178

I observed that colegiolafontaine.cl is operating the Pepyaka/1.13.7 server.

Colegio la Fontaine

Colegio Laico en la Comuna de Ñuñoa

CONTENT

This domain states the following, "Calendario de Actividades 1er Semestre 2015." Our analyzers observed that the web site said " ApodPre Esc a 2 B." The Website also stated " ApodPre Esc a 2 B. Reunión con las Familias Nuevas del 2015. Inicia Jornada Escolar sg Horario. Reunión de Apoderados de Pre kinder a IV Medio." The website's header had Colegio as the most important keyword. It was followed by fontaine, laico, and ñuñoa which isn't as ranked as highly as Colegio.

VIEW OTHER WEB PAGES

La Fontaine

Excelência em educação para um futuro melhor e mais próspero é nosso objetivo. INOVAÇÃO E TECNOLOGIA NO ENSINO. Inovação é a base da sociedade moderna, sendo assim, aliamos a experiência de um ensino de qualidade às novas tendências em educação. Fundado em 11 de novembro de 1996, na região do Tatuapé, o Colégio La Fontaine se destaca como uma das principais Escolas da região. Nossa proposta de trabalho está baseada na metodologia sócio-construtivista. As atividades curriculares são diversificadas par.

Colegio LA FONTAINE

Comentarios desactivados en Campaña de matriculación 2015-16. 015-16 El 20 de marzo de 2. 015 el DOCV ha publicado la RESOLUCIÓN de 11 de marzo de 2015, por la cual se establece el calendario y el procedimiento de admisión de alumnado a las enseñanzas de Educación Infantil, Primaria y ESO. Posted by Colegio LA FONTAINE. On 23 marzo, 2015. On 22 mayo, 2015.

COLEGIO LA FUENTE

Nuestro reto diario es brindarle el mejor nivel educativo a los alumnos, ya que creemos que ellos son la fuerza de nuestro futuro, y por lo tanto, la fuerza del desarrollo de nuestro país. Ofrecemos a través de sus servicios una educación de excelencia orientada en la formación de ciudadanos con valores cívicos y éticos. YA CONTAMOS CON LISTAS DE UTILES 2018! .

CEIP La Gaviota

Lunes, 12 de marzo de 2018. Los alumnos de cuarto y quinto han hecho un gran trabajo de cooperación. Aquí os dejo el documento de nuestro trabajo. Leer más publicaciones en Calaméo. Lunes, marzo 12, 2018. Sábado, 10 de marzo de 2018. Aquí os dejo un pequeño vídeo de nuestra experiencia. Sábado, marzo 10, 2018. Viernes, 2 de marzo de 2018. MENÚ DEL MES DE MARZO. Clic en la imagen para ver el menú del mes. Viernes, marzo 02, 2018. Jueves, 22 de febrero de 2018.

Colegio Lagomar

Jueves, 6 de noviembre de 2008.